دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ ,دانلود اهنگ جدید , اهنگ ,دانلود رایگان اهنگ ,دانلود موزیک ایرانی ,دانلود اهنگ خارجی ,دانلود موزیک,دانلود اهنگ

بایگانی

دانلود رایگان فیلم جدید پا تو کفش من نکن

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ق.ظ

فیلم پا تو کفش من نکن

فیلم ایرانی

فیلم پا تو کفش من نکن

نام فیلم : پا تو کفش من نکن

محصول : ایران | 1395

بازیگران ,, یوسف تیموری, بهشاد مختاری, اردشیر کاظمی, هاوار قاسمی, صدیقه کیانفر, مجید علی زاده, مختار سائقی, محمدرضا احمدی, بیتا عالمی, حسینعلی قورچی, مهتاب راد,

خلاصه داستان :  دامادی که برای ثبت ازدواجشان به محضر می‌روند در حالی که شلوغی محضر باعث به وجور امدن اتفاقاتی میشود که در نهایت باعث ..


برنامه‌ریز: کریم امینی مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی | صدابردار همزمان: بابک اخوان,ساسان کریمی خواننده: تورج پهلوانی | تصویربردار پشت صحنه: هنگامه زارع | طراح صحنه: رامین غفوری | عکاس: لیلا خوش کنار | صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق | مدیر تدارکات: علیرضا

دانلود رایگان فیلم پا تو کفش من نکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی